OVER ONS

PMU Payroll werd ruim 5 jaar geleden opgericht met als doel opdrachtgevers meer flexibiliteit te bieden in het personeelsbestand. Zo kunt u als opdrachtgever uw personeelbestand mee laten bewegen met wat de markt vraagt. De medewerker komt bij PMU Payroll in dienst en PMU is hierdoor juridisch werkgever. Dat betekent dat wij de arbeidsrechtelijke risico’s dragen én dat wij de bijbehorende salarisadministratie verzorgen. Of het nu gaat om flexwerkers, oproepkrachten of tijdelijke contractanten, wij kunnen u ontlasten in de gehele loonadministratie. U krijgt daar een overzichtelijke factuur voor terug en zo worden uw kosten per uur beheersbaar. PMU Payroll voert haar diensten graag uit conform uw wensen en eisen. Van het aanmelden van de medewerker, de ondertekening van de contracten tot aan de verloning regelt PMU Payroll haar payrolldienst op maat in, zodat de service naadloos aansluit op uw organisatie. U bent zelf verantwoordelijk voor de werving en selectie van de medewerkers, verzorgt de personeelsplanning en onderhoudt het dagelijkse contact.

Voor u is flexibiliteit in uw personeelsbestand en duidelijkheid over uw personeelskosten belangrijk. PMU Payroll biedt u de mogelijkheid om personeel in te huren zonder werkgeversrisico’s. Dit bespaart u tijd én energie.

UW PARTNER

PMU is graag uw gesprekspartner bij het oplossen van personele vraagstukken en het vinden van een goede balans tussen flexibel en vast personeel.

Image
Image
PERSOONLIJKE AANPAK
PMU onderscheidt zich door een persoonlijke aanpak met passie voor mens èn organisatie.
WELKE ZAKEN REGELT U ZELF?

Werving

Selectie en aannemen van nieuw personeel


Planning/
roostering


Hoogte bepaling salaris medewerkers

Minimaal conform CAO


Dagelijkse
aansturing

Leiding op de werkvloer (wie doet wat)


Functionerings- en beoordelingsgesprekken

Dossieropbouw


Huisvesting/
materiaal

Kleding en vervoer (reiskosten)


 

Aansprakelijkheids
verzekering


 
WILT U MEER INFORMATIE ONTVANGEN OVER
ONZE DIENSTEN OF WERKWIJZE?
CONTACT
VOORDELEN PAYROLL
• 5,5 jaar flexibiliteit

• Beperking van werkgeversrisico’s

• Alleen de gewerkte uren

• Geen risico bij ziekte

• Geen salarisadministratie

• Eén overzichtelijke factuur

TAKEN PAYROLL BEDRIJF
• PMU Payroll juridisch werkgever, werknemers bij PMU in dienst

• Arbeidsrechtelijke risico’s worden door PMU volledig overgenomen

• Zowel verplichtingen als uitvoering wet- en regelgeving bij PMU

• Grote mate van flexibiliteit in het aantal contracten (arbeidsvoorwaarden ABU)

• Dossieropbouw (o.a. kopie legitimatie, bankpas en verklaring loonheffing)
Image
Image
VOORDELEN WERKNEMER
• Goede arbeidsvoorwaarden

• ABU CAO van toepassing

• Opbouw reserveringen (voorwaarden ABU)

• Pensioenopbouw na 26 weken (21 jaar of ouder)

• Werknemersverzekeringen

• Loonstrook per loonperiode

• Jaaropgaaf
CERTIFICERING
PMU-Payroll heeft het hoogwaardig en onafhankelijk betrouwbaarheidskeurmerk ontvangen van de Stichting Normering Arbeid. Een tweejaarlijkse screening door een onafhankelijk instituut garandeert de betrouwbaarheid van ons bureau. Wij zijn NEN 4400-1 gecertificeerd. Deze norm is opgesteld door werkgevers-, werknemersverenigingen en certificerende instellingen in nauwe samenwerking met de overheid en heeft als doel opdrachtgevers beter te beschermen tegen fraude. Deze norm stelt strenge eisen aan de personeels- en loonadministratie. Wij volgen de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen). Zij hebben de belangen van werknemers en werkgevers duidelijk voor ogen en garanderen zekerheid, kwaliteit en financiële betrouwbaarheid.

Image
DE NORM
Het SNA-keurmerk is het keurmerk voor de uitzendsector en aannemers van werk en is ontwikkeld om de risico’s van inleners van arbeid en opdrachtgevers van werk te beperken.


SOCIAL MEDIA

Image Image Image Image Image Image Image

KOM IN CONTACT
Gorslaan 46
1441 RG Purmerend
T: 0299 417 171
E: info@pmupayroll.nl


Image